Arkadaşlar bugün dün bı kaç tane tartışma açmıştım belki gördünüz hep ayrı oldu ama ayrı konuya giriyo ben ilk baştan anlatayım benim gittiğim sağlık ocağında 6 aylık asi yapmışlardı salı günü ama çocuğum 8 aylık asi yoktu ellerinde işte huzursuz diye başlık açmıştım.biri dedi artık tek bir aşı yapılıyor 6 ay aşısı bir bacak sonra ben içime bir kurt düştü hemşire arkadaşı aradım bı arkadasim vardı evet aetik tek bacaktan yapılıyor fln dedi ama bizim bebeğe 2 bacağa yapılmıştı bir aşı ne oluyor fln dedim işte mesai saatleri dışındaydı acmadilar gidemedim sonra e nabiza baktım bu çocuğun ,4 aylık aşısını yapmışlar bacağına yani hem ,4 hem 6 aylık aşısını yapmışlar ya bişey olsaydı çocuğuma asıl bir de bu ayın dokuzuna göstermişler 4 aylık aşısını yapıldı diye ama ben dokuzuna sağlık ocağına gitmedim yani gitmediğm halde çocuğuma aşı yapıldı gosteriliyo sizce ben ne yapayım ya bişey olsaydi bebegime bide böyle gitmedigimmhalde nasıl yapabilirler böyle biseyi