[silindi] Haluk Levent oynuyor reklamında hiç bir reklamı kabul etmemiş bunu da bebek sağlığıyla oynamadıkları ve saf olduğu için kabul etmiş yerine kadar incelemiş. Bez temiz içerikli ve yapılışına kadar sikkat ettkler için reklamda oynamyı kabul etmiş. Bu reklam gelirinden aldığı parayı da 300 mü 500 mü ne çocuğa burs yapmış.
Haluk Kevent insanların milletin yanında olan biri benim tek güvendiğim sanatçı. bu yüzden beze şans vermek istiyorum açıkçası 🤷🏻♀️