Bebek losyonunu ne sıklıkla kullanıyorsunuz. Normal her gün kullanmamda sıkıntı olur mu acaba yoksa sadece banyodan sonra mi kullanılmalı banyo sonrası için yagimiz da var banyodan sonra yağ kullansam banyo yaptirmadigim diğer günler de losyon sürsem olur mu