Esmprsege ben bununla ilgili post açmıştım. Isırma huyu cooook şükür geçti ancak çimdikleme son gaz devam. Kollarım dayak yemiş gibi. Ve nasıl geçecek hiç bilmiyorum. Kucağıma aldığım an boynum, yüzüm, yanaklarım neresi denk gelirse, yemek yaparken bacaklarım. Yani zamanla geçmesini ümit ediyorum.