perimom_ Ksağlık ocagından verdikleri demir damlayı kullanıyormusunuz önermiyorlar iyi bildiğiniz bi marka vrmı
benbenimm perimom_ bence ocean kullandım iki oğluma da gayet memnunum sağlık ocağının ne damlsini ne de d vitaminini kullanmadım ikisini de ocean kullandım
1oglanannesi__ ayisit damlayı kilosuna göre ×2 göre mi hesaplıyorsunuz birde aç karınla mı veriyorsunuz
yarenozkk perimom_ uzun bir süre ocean kullandım memnundum da ama lipozone kids kullanmaya başladım çünkü aslında doktorum lipozone kids bulabilirsen ona başla yoksa ocean demişti bulunca değiştirdim
Sunismyson perimom_ kidsfer kullanıyoruz dişlerde kararma yapmadı fakat çok pahalı şuan çok zam yapmışlar yine en son 450₺ ya aldım
Sunismyson mamacitaa_ her ay bu takviyelerle eczaneden bin liralık olup çıkıyoruz çıkıyoruz zaten devlet içeriği temiz olanları da desteklese ne güzel olur