Dedektifgadget Merhaba iyi geceler kızım için denedim Hindistan cevizi yağı Tahin pekmez Kakao ile yaptım. Sizin sağlıklı tarifleriniz var mı ? Ve sizce çikolata vs evde yapılmış olsa bile vermek gerekiyor mu ? Hangi sağlıklı markaları tercih ediyorsunuz? artık 17 aylık ve dikkatini çekiyor maalesef biz yerken .
3kedili2bebekli Dedektifgadget biz yememeyi tercih ediyoruz bu tamamen kendi görüşüm olarak şöyle söyleyeyim çocuğa evet sağlıklı bir şey veriyorsunuz ama çocuk bunu çikolata sanacak ve çikolata yemeyi normal bir şey sanacak o yüzden tercih etmiyorum ama tarifiniz güzel ve yapacağıma eminim çikolata der miyim atıştırmalık derim diye umuyorum ☺️
oylesinebiri__ Dedektifgadget ellerinize sağlık afiyet olsun ama hindistan cevizi yağı ısıya maruz kalmamalı yani pişirme ısıtma yapılmıyor
daenerystargaryen Dedektifgadget Ahhh fındığı robotta yağını salana kadar geçiriyorum. Üzerine kakao ve bal ekliyorum. Enfes bir şey oluyor. Oğlumla robotun kabından çıkarmadan gömüp bitirmiştik. Bize kakaolu fındık ezmesi diye yağ şeker yedirmişler gerçekten. 🥲 Aklıma düştü yapayım en kısa zamanda yine.
Dedektifgadget 3kedili2bebekli merhaba kalbiniz hayırlı olsun 💕 adlında ben de hiç vermek istemiyorum ama böyle markette falan görüp yemesin almayalım diye denemek istedim. Evet sağlıklı atıştırmalık daha çok peki siz hangi atıştırmalıkları veriyorsunuz? Meyve yemiyor maalesef.
livanurvealpinannesi61 3kedili2bebekli ben Züber marka alıyorum sürekli de istemiyorlar çok nadir yerler kuzenleri var onlar yiyor Doğal olarak istiyorlar
3kedili2bebekli Dedektifgadget teşekkür ederim 😍 ya hiç paketli gıda yemedikleri için istemiyorlar benimkiler meyve çok seviyor, kuruyemiş kuru meyve, evde kek yapıyorum kurumeyveli, kraker yapıyorum, keçiboynuzunu olduğu gibi veriyorum
Dedektifgadget 3kedili2bebekli bende kek deniyim en iyisi çok teşekkür ederim kuruyemiş kuru üzüm ceviz yiyor 😍
3kedili2bebekli livanurvealpinannesi61 AA zuberi ben çok seviyordum bebelere hiç denemedim kuzenlerle bir araya geldikleri zaman için sağlıklı atıştırmalık hazırlıyorum hatta herkes alıştı arkadaslarim akrabalar vs benimle görüşecek olan kimse yanına atıştırmalık vs almıyor nasılsa ben yapiyorum her bebeğe cocuga diye 😂
livanurvealpinannesi61 3kedili2bebekli ben çocuklara alıyorum çok seviyorlar kuzenleri yiyince istiyorlar malum 😅