mavii_98 mondecaidensecmeler ayrı olarak leke çıkarıcı kullanıyorum doa markası sıbıydı şuan domol aldım toz hem renkliler hem beyezlar için
ayisit rana0234 yok ayrı ayrı almıyordum. Artık toz deterjanı bıraktım koyu renklileri özellikle siyahları solduruyor artık sıvı deterjan alıyorum.