aleyna297_ bebek geç uyuyunca gerçekten insanın ne sabrı kalıyor ne taamülü ama erken kalkınca o kadar sorun olmuyor çok uykum olunca yanında uzanıyorum gözlerimi kapatıyorum o halısında oynarken o artık sıkılıp ağlamaya başlayınca uyanıp oyuna dahil oluyorum