Bugün çok acı bi olayla karşı karşıya gelmenin üzüntüsü içerisindeyim.. Sabah saatlerinde oturduğumuz yerde bir bebeği kaybettik, yüksekten düşme sebebi ile.. O kadar üzgünüm,o kadar kahroldum ki🥺🥺Hersey pamuk ipliğine bağlı imiş.. Rabbim kimseyi böyle bir acı ile sınamasın..