eses123 ben elma havuç armut veya tatlı ise kayısı falan haşlayıp ayrı şeyde irmik veya ruseym biraz pişirip birleştiriyordum sicakken kavanozlayip buzdolabina koyuyordum yiyeceği zmaan önceden çıkartıp tabağa alıp üzerine az da keçi boynuzu pekmez i koyuyordum tatlansin diye seviyordu yiyordu çiğden de cam rende de iki meyveyi ve cevizi rendeleyip de yedirebilirsiniz öylede güzel oluyor