serifeins merhaba, 26 aylıkken başladık ilk 3-4 gün evet zordu ama çabuk adapte oldu. Birkaç ay arada nadiren de olsa altına kaçırmaları oldu çişi, bir dönemde kakası geldiğinde söylemiyordu ufak ufak kaçırıyordu ama hiçbir şekilde asla beze dönmedim şu an 36 aylık hiçbir problem yok. Ufak tefek sinyalleri vardı bezi takmak istemiyordu geceleri kuru kalkıyordu bunları takip ettim denedim ilk denemede de başarılı olduk