Merhaba annelerim . Yaklaşık bir haftadır aktif olarak süt gelen göğsümde şu anda hiç süt gelmemeye başladı bunun öncesinde o göğsümde şişlik göğüs ucunda yara ve kızarıklık vardı ne yaptıysam geçmedi şu anda süt birikmesi de yok ama birazcık şişlik var beze gibi ucu da parlak kırmızı ve yara.
Acaba süt kanalları mı tıkandı bilmiyorum hiç mastit de olmadım ama neden böyle oldu hiçbir bilgim yok araştırmalarıma göre göğsüm süt kanalları tıkalı gibi çünkü belirtiler onu gösteriyor başına gelen var mı ?
Aşırı moralim bozuk sadece birinden besleniyor bebeğim ve şu an sadece bir aylık. İçinde süt yok gibi yani dolu değil ama beze gibi şişlik var ve acıyor göğüs ucunda çok yara ve kızarık aşırı derecede de kaşınıyor