miniminisevgilimm şu lanet olası ekran çocuklarımızın hayatında neden var ki bir çocuğun ihtiyacı ekrana yok 🥲 oyuncak oynasın çocuk bu çocuk oyun oynar anneyle iletişim kurar 4 yaşına kadar hiç vermedim şuan 5 yaşımda kreşteki yüzde 80 çocuktan daha dikkati iyi öğretmenimiz bile der asla övmek için demiyorum bunun övülecek tarafı yok olması gereken doğru bu ekran asla çocuğun hayatında olmamalı 😔 yegenimde ekrandan otizim oldu 5 yaşında oğlum çocuklar You tube izliyor cinsellik , cinayet , hayalet , alay , saygısızlık 5 yaşındaki çocuk neden bunları bilsin ki ?