burcu45eliz Bebeğim 1 buçuk yaş aşısı oldu sağ kolu ve sağ memesi şişti kol şişliği olabilecek bi şeymiş ama meme şişliği yaşayan var mı normal mi
aysegul_my burcu45eliz şişen yerine kolonya surmedinizmi bizim kızarmışti hafif şişer gibi yapmıştı kolu ben akşam ve sabah kolonyalı pamuk ile sildim indi
1acemianneq burcu45eliz maalesef benim de oğlumun bacağı aynı şiş ve kısarık baya acile götürdüm aşı reaksiyon göstermiş kprkulacak bir şey yok dedi uarın çocuk doktoruna götürcem
1acemianneq berengulce teşekkür ederim evet çekildi selülit oluşmuş dedi doktor kanında da enfeksiyon çıktı antibiyotik başladık yavaş yavaş düzeliyor şükür