12 mayısta spiral taktırdım ilk başlarda az az kanamam oluyordu sonra birden çoğalmaya başladı depend ped dışında bir şey kullanamaz oldum yoğun bir kanamam oluyordu sonra yavaş yavaş azaldı bu arada 27 marttada doğum yaptım kanamam halen devam ediyor 10 günü geçecek acaba adet mi oldum anlayamıyorum da bu durumu yaşayan var mı