meryemsultan54 Kızlar bebeğğm 2 ay 3 günlük doğdugu günden beri hep akşamları aglama krizine girip uyumuyor geceleri uyuyor düzenli alışmıştım ama 18.00 ile 23.00 arası hep huzurusuz uyumuyor bu 9.hafta atak olur mu tek başımayım birde çok zorlanıorum artık 😔