Bizimde 2 aylıkken öyleydi belirli saatlerde hep ağlardı bizde gaz sandık acile götürdüğümüzde bizede gaz damlası verip gönderdiler hicbir faydası olmadı aksine ağlamaları daha da şiddetlendi ama 3.ayın sonlarına doğru azaldı gündüz benimde zar zor uyurdu belkide uykusunu alamadığı icin çıldırırcasına ağlıyodu bilmiyorum o günlerin benimde berbattı onunla beraber bende ağlardım artık kolik olduguna inandırmıştım kendimi suan 6 aylık şükürler olsun o günler geride kaldı suan daha başka seylerle boğuşuyoruz😂sabret seninkide elbet gecicek 3.aydan sonra rahatlarsın emin ol🥰🩷