Oğlum yatarken saniyelik arkamı döndüm ve yere düştü sırt üstü yatıyordu kafasını vuracağı yer yoktu halıya düştü 40 cm kanepe yüksekliği, başından ayaklarına kadar baktım şişlik morluk kızarıklık yoktu hassasiyeti yoktu düşünce hemen kaldırdım ağlamadı da normal oynamaya devam etti gülüp , hastaneye belirti olursa mı götüreyim kusma da yok ?