Kızlar reglim gecikti 7. Gün bu gün kadık ağrılarım var belim çok ağrıyor sanki regl olacakmışım gibi birde kasıklarımda ani bıçak saplanması gibi batmalar oluyor ilk bebeğim tüpbebekle oldu şimdi gebe olabilir miyim bayada ümitlendim gibi ama bilmiyorum normal bir gecikme mi acaba ne zaman test yapsam doğru sonuç verir yada kanda baktırsam çıkar mı ?