buseplt Başvuru yaptım uygulama da devam ediyor yazıyor ancak ilköğretmenim ailem uygulamasında e devletten çocuk ekleye bastığımda e devlette çocuk kaydı bulunmamakta diyor hiç bişe anlamadım başına gelen varmı bu olay yada nasıl düzeltilir bilginiz var mı
yagmurum2025 buseplt aynı ben halkbankada gitdm yatmamış benm kii ocak doğumlu bide herkes yatmış ocaklar ben niye kaldm anlamadım
teacherikizannesi Niyesordunbucevabi evet tekrar başvuru yaptım ama sisteme giremiyorum yoğunluktan sanırım