2bebeannesiii canım benimde mitral kapak yetmezliğim var bi de kaburgalarım ciğerime baskı yapıyor doğuştan gelen bi durum bende ki . O dediğin durum oluyo içe doğru böyle birbiri içine geçiyo gibi oluyor bazen bi yere çarpmışım gibi acıyo kemiklerim . Doktorum bana zayıflıktan dedi dalga geçiyo sanmıştım ama değil d vitaminene baktır kalsiyum değerlerine falan takviye al o geçiyo