Seryy_ İyi akşamlar kızlar. Erkek çocuklarınızın saçlarını kestirebiliyor musunuz berberde yada siz kendiniz evde. Yapabilen varsa fikir verin ya , nasıl ikna ediyorsunuz 😩
[silindi] Seryy_ valla normalde TLF vermem o ara sevdiği bişey varsa açıyorum yada eline sakız veriyorum ağlaya zirlaya yaptırıyoruz
usenmedimyaptimbirvelet Seryy_ direkt babasıyla gidiyoruz kucağına oturuyor adam kesiyor normalde yerinde durmayan çocuk berber koltuğunda süt dökmüş kedi gibi bakıyor aynaya fhdhdjdj bozuk herhalde benimki
Havalibebek Seryy_ Kıyametler kopa kopa elini kolunu ben tutuyorum babası kesiyordu şu an normalleşti 3 buçuk yaşında şükür allaha 🤲🤲
Seryy_ dertlikaval şuan 30 aylık en son 5 ay önce kestirdik oda çok çok zorla, çok terliyor uyurken falan. dükkanı görünce başlıyor tepinmeye ağlamaya 😩
Seryy_ usenmedimyaptimbirvelet bizde çoğunlukla babasıyla yada dedesiyle gidiyor ama en son 5 ay önceydi 😢 ne yaptıysak ikna edemiyoruz
Seryy_ Havalibebek maşallah 🧿 biz hiçbir şekilde ikna edemiyoruz dükkanı görünce daha içeri girmeden tepiniyor deliriyor nasıl yaparız bilemiyorum 😩
[silindi] Seryy_ Dedesi ile gidiyor ve kesilmiş şekilde geri geliyor. Mesela bugün gitti ve geldi. Gram ağlama yok.
Seryy_ [silindi] maşallah 🧿 kaç yaşında peki? Bugün ben götürdüm ne yaptıysam ikna edemedim bir türlü geri döndük 🥲
[silindi] Seryy_ 27 aylık. Uzun zamandır sadece dedesi ile gidip geliyor. İlk başta iki kere çok ağladı. Şimdi ise uçarak gidiyor. Adam tam bir dede manyağı. Dede aşağı dede yukarı. Dede ile her yol mübah bizimkine 😃
Seryy_ [silindi] ya inanın benim oğlum da öyle dede aşığı ama berbere gidince işler değişiyor 😩 en son 5 ay önce kestirdik oda ağlayarak 😕
hunilimomy Seryy_ 11.ayindsn beri gidiyor 32 aylik babasıyla gidiyor kucaginda oturuyor fırça falan oyaliyorlar sadece önlük taktirmiyor cok zorlanirlarsa 5-10 dk cizgi film açılıyor 15 günde bi falan tras oluyor cok terliyor diye
Seryy_ hunilimomy bizde 11.ayında başladık 3-4 ayda bir götürdük küçükken oyalamak daha kolaydı anlamıyordu ama şimdi çok zor ikna edemiyoruz😢
[silindi] Seryy_ Dedesi ile göndermeyi deneyin birde. Biz önce Berberi eve getirerek kestirdik. Çok ağlıyordu. Sonra dedesi ben götürücem artık, dedi. Bende iki kere gittim. Beni gördükçe ağladı. Çözümü ikisinin gitmesinde bulduk.
aybarsmom34 Seryy_ 15 aylık bebeğim ve şimdiye kadar defalarca kestirdik. Saçı kesilene kadar ağlıyor. 🥹
Seryy_ aybarsmom34 daha küçükken anlamıyordu oyalıyorduk ama şimdi çok zor oluyor içeri bile sokamıyorum 😩
Seryy_ [silindi] teşekkür ederim 🌸 bende öyle deneyeceğim bir kere daha inşallah başarılı olabiliriz 🫠
[silindi] Seryy_ Berber öncesi biraz park. Sevdiği şeyler. Sonra tatlı dil ile hadi berbere. Yapın. Bence işe yarar🫶