berengulce benim oğlumu tarif etmişsin sanki. Bide tahin pekmez sever. Bol bol onu veriyorum peşine de su. Bu sayede azıcık su içiyo harici sıfır. Kitler ağlar boğulur. Eline verince nispeten ağzına götürüyor ama kaldırıyorum ki hepsi sandalyede… maşallah 2 gündür düzeldi geri ağzını açıyor🧿 9 aylık oldu. Burada bizim emsal aylarda oluyomuş diye okudum ondan sonra geçiyomuş diye, ondan ben sakinledim mi o açtı yoksa tesadüf mü oldu bilemem. Bi çözümüm de yok maalesef…
Benim kızım da birebir aynıydı o hele yemeden önce tükürmeyi öğrendi kaşığa ağız açtırmayı kaşık mamalarıyla öğrettim benim yaptığımı sevmedi e bebekten vs aldık. Sonra sofrada bizim yemeklerden vermeye başladım öylelikle biraz yer oldu. Şuan 2 yaş 8 aylık yaklaşık 6 ay kadardır şikayetsiz ve seçmeden her şeyi yiyor. O çocuk nasıl bu hale geldi bilemiyorum o yüzden oğlumda abartmamaya çalışıyorum en nihayetinde yiyorlar diye. Kilosu az diye korkuyorum sadece sütüm çok değil biberon, mama vs kabul etmiyor tek korkum o biberon alsa okey olcam.
Uzun lafın kısası, yiyorlar elbet çok stres olmasak olur da annelik işte🥹