yesimmmmmmm Allah sabırlar versin,bence yas sürecini atlatamamışsın imkanın varsa psikolojik destek al.Evlat bu ,kaybetmek kaybını kabullenmek çok zor,yeri asla dolmaz.Benimde evladım dodğunda 10 gün küvezde kaldı ,o kadar üzgündüm ki o yoğun bakımda ben evde.Ben bu zamana kadar hiç acı yaşamamışım meğersem dedim.