Oglum yaşıtlarına göre konuşma ve davranışsal olarak geriden geliyor gibi. Ama en çok takıldıgım konu kelimeleri tekrarlıyor oluşu. Beni anlamıyor acaba diye kendimi yiyip bitiriyorum. Çoook hiperaktif bir çocuk, gerçekten yerinde duramıyor. Mesela bir şeyi begeniyor ya aynı şöyle;
Anne ben bunu çok sevdim, bu çok güzelmiş,anne bunu begendim heee, anne bidaha al çok sevdim, anne buda müthişmiş falan filan gibi uzayıp gidiyor sıraladıkları. Mesela bugün oyuncagı arabanın bagajında kalmış nerde diye sordu arabanın arkasında,bagajında,hani babanın çantasını koydugumuz uer varya orda kaldı diye tane tane anlatmama ragmen sürekli, oyuncagım nerde, nereye koydunuz, nerde nerde diye 100 kere sordu. Artık çok yoruldum bu konudan. Artık benim onla oturup birşeyleri konuşabiliyor olmam gerekmiyor mu? Ne sorunu var gerçekten tükendim varmı başına gelen