DenizAlpinAnnesi ek gıdaya başlama dönemi 6. Aydır yalnızca gerekli görülen durumlarda erken başlatılır. Bir de önemli olan gerekli vitamin almaktır.porsiyon küçültme yada bazı besinlerden vermeme gibi bir durum söz konusu olamaz bebek kilolu diye. Obezite teşhisi konulduysa o ayrı. Tamamen doktorun verdiği listeye göre hareket etmek lazım