Berkanelif Ben hipp combiotik kullanıyordum 1 numara şimdi 6 aylık oldu bebeğim 2 numaraya geçtik hangisini alsam yine devammı ediyim aynı markaya yoksa farklı marka tavsiyeniz varmı birde hipp fazla kilo aldırmadı bebeğime 🤔
Tugbaf Berkanelif benim oğluma ben sma kullanıyordum 2 geçince yemedi sanırım tadı farklı geldi bende bebelac kullanıyorum canım
Balinannesii Berkanelif bence hippe devam edin ben 1ini kullandım şimdi 2ye gecicem zaten çok kilo aldırmasın pof yapmasın. Başka mamayı tadı farklı geldiği için içmeyebilir.
Ghb 6 ay 4 gunluguzz hop kullaniyordum şimdi 2 numarasını aldım onu da severek içiyor dev etmeyi düşünüyorum yediği sürece zaten artık çok kilo almaz ve zaten kilo almasını da çok istemem
Berkanelif Ghb evet haklısın sağlık olsun en önemlisi işte büyüklerimiz gördüğünde aaa çok zayıf aaa kilo alamamış diyolar kafayı yiyorum
Ghb Berkanelif Canim bence çok takmamalisin çok kilo alsa ileri yaşlarda kilosu çok diye bazı şeyleri vermesen bebegin için de senin için de çok zor dogdugundan beri 3 buçuk kilo aldı Aptamil almayı düşündüm kilo alsın diye ama sonra bunlar aklıma gelince vazgectim sağlıklı olduğu sürece pek takmıyorum açıkçası
Ghb Berkanelif yani o konu da bı bilgim yok ama ben 1. Numara almıştım gene de ama birşey olacağını sanmıyorum çünkü ben ek gıda da veriyordum peynir falan çorba gayet güzel yiyordu