Bebeğimin alttan 1 tane dişi çıktı. O süreçte sürekli emmek istedi diş 1 tane ama çok zor çıkardı 🥲
Neyse şimdi ailemi ziyarete geldim 1 haftadır buradayım ve bebeğim yadırgadığı için mememe yapışık gezdi. 4 günü geçkindir göğsümde yara oldu. Oyuk var ve içi iltihap doluyor. Sürekli Boşaltıyor serumla yıkıyor ve hindistan cevizi yağı sürüyordum. Aşırı acıdığını söylememe gerek yok sanırım😭 Baktım olmadı hastaneye gittim acile.
Acildeki dr muayene etmedi sadece tarif ettim. Antibiyotik ve ağrı kesici hap yazmış ama benim bekletim antibiyotikli kremdi. Yazar sandım ama yazmamış 🥲 geçmezse genel cerrahi ye gitmelisin dedi. O göğsümü veremiyorum artık süt birikiyor.
Günde 1 kere dezenfekte edip ağlaya ağlaya veriyorum.
Başına gelen var mı nasıl geçirdiniz yarayı.?