aselina8006 AlparslanMom61_ yeğenimde vardı kendi kendine geçti. Çok ıkınmasın çok ağlamasın demişti doktoru. 6 aylıktı tamamen normal olmuştu
turtikk AlparslanMom61_ oğlumdada vardi baya büyüdü hatta sonra bir anda kendi kendine gecti doktorumuzda onemli birşey değil kendi kendine geçer buyuk ihtimalle demisti zaten oylede oldu
Bemikss Hiç bişey yapmanıza gerek yok. Benim kızımda da vardı , Kolik bi bebekti. Ağlaması azaldıkça göbek de indi
balkizlar Bize 2 yaşa kadar kendiliğinden geçer dediler geçmedi.. kızım şu an 4 yaşında.. isterse ameliyat olabilir dediler ben yaptırmadım… para falan sarıyorlarmış bilmiyordum bilsem sarardım.. hep geçti yazmışlar ama bizimki geçmedi
gg3848 AlparslanMom61_ ıkınmadan dolayı oluyor sonradan geçiyor kendi kendine bizde de olmuştu ıkınmaktan gazdan geçti sonra