Ozooo Kızlar selam oğlum 2 olacak inşallah, şu sıra çok felaket çok saldırgan herşeye ağlıyor ne zaman geçer acaba bitik durumdayımööö
Ozooo Pirasalipuding bizde temmuzda olacağız ama şimdiden başladı diyebilirim sabrım kalmıyor mesela kucağıma almadım diye ağlıyor ayakta kucağıma alacakmışım gezdirecekmişim kilosundan haberi yok 😂