Beneğim 9 ay 15 günlük eliyle alıp yemeği çok seviyor mama sandalyesine koyuyorum alıp yiyor ama çok korkuyorum ya art arda yerse şimdiye kadar sorun yaşamadık boğulma tarzı çiğnemeside güzel ama eşim aha çok aldı ağzından al vs diyor panik halindeyiz 7 aylıktan beri yiyor bu şekilde alışmıştır değil mi . Siz nasıl yapıyorsunuz