Merhaba
Yarın 8.30dan 1e kadar 2 aylik bebeğimden ayrı kalmak zorundayım mülakat sebebiyle.
Buzluğa sagilmis süt attım bugüne kadar. Donuk haldeler.
Termal çanta ve buz aküsü ile bu donuk sütleri bi 10 saatlik yolculukta taşıyacağım. evden çıkıp kalacagim yere varmam 10 saat..
donuk sutun tadını almaz belki diye endişe ediyorum. daha önce bir kez denedik basta almamış sonra biraz almıştı sütten.
Acaba bugün içinde yapacağım iki sağımı dondurmadan o termal çantaya koysam olur mu? aradan 24 saatten az süre geçmiş olacak ve serin çantada kalacak