Merhaba anneler. Yarın hem kendim hem bebek hemde eşim için hastane işlerimiz var. Daha 2o günlük anneyim. Buzdolabına sütümü sağıp koydum 4 gün bekleyebilir diye biliyorum bebeğime verirken ılık su dolu kaseye koyup biraz ılıtıp öyle veriyorum. Yarın tüm gün dışardayız çıkmadan bebemi emziririm ama dışardayken sağdığım sütü bebeme nasıl vericem bilginiz var mı. Sütü dolaptan çıkarıp çantama atıp sıcak su dolu termos alsam yanıma ihtiyaç halinde termos lâ ılıtıp mı vermem gerekiyor nasıl oluyor