mastit oldum arkdaslar. atesim var titremem halsizligim kusup duruyorum. augmentin ve midem bulanmazsa parol kullaniyorum. yemeden icmeden kesildim, sadece yogurt icine biskuvi tarzinda seyler yiyebiliyorum. bebegimle emzirmek disinda yeterince ilgilenemiyorum, vicdan azabindan oluyorum. bu daha ne kadar surer ve augmentin kullanmama ragmen iyilesmeme ihtimali var mi? ne zaman alarm vermeliyim ? lutfen deneyimlerinizi paylasin 😭