Kızlar bizim tayinimiz Kıbrıs’a çıktı burası da sıcak memleket bilirsiniz zaten biz suan Kıbrıs’tayiz ama köpeği henüz getirmedik oğlum da 10 aylık ama buraya getirmeye inanın korkuyorum çünkü cinsi poodle çok tüylü bir köpek dışarda gezdirip eve getirsek üstünde olsa ben fark etmem yani gözümden de kaçabilir geçen sene gece 3-4 civarı üstümde bi huylanmayla uyandım bi baktım kene göğsümde yürüyor bu sebepten korkuyorum son zamanlarda da haberlerde kene yüzünden ölen Bebekleri gördüm çok korkar oldum . Diyelim bebeğime yapıştı hasstaneye gittik doktor çıkardı gene de bisey olur mu çünkü sanırım zehirli sıvı salgılıyormuş kene çok korkuyorum ya beni aydınlatırsanız çok sevinirim