kiziminannesii Bu sıcaklarda bebeklere uyuyınca ne giydiriyorsunuz? 1 toğ uyku tulumu çok mu sıcak olur? Benim kızım üstünü hiç örtmüyor açıyor hep
3kedili2bebekli kiziminannesii ben 1 togu kışın kullaniyorum 20-23 derece arasi için o yazın sadece zibinla yatırıyorum su an geceleri hala serin ev diye kısa şortlu tulumlarla yatiriyorum
kiziminannesii 3kedili2bebekli benim kızım hiç örtmez üstünü.şu an dışarda 23 derece gösteriyo sıcaklık evde sıcak ama sabaha karşı serin yapıyor o yüzden kararsız kaldım nasıl giydirim diye
3kedili2bebekli kiziminannesii benimkilerde ortturmuyor ama gerek yok yabu örtü aslinda ihtiyaç değil
benseninanonim disarisi sicak ama ev gece biraz serin oluyor o yuzden ben uzun kollu zibinla alt giydiriyorum gece genelde aciyor ustunu ama usumuyor bir kere kisa kolluyla yatirmistim usumustu