Kızlar merhaba öncelikle evimiz sobalı kızım doğduğundan beri mecburen sobalı odada kaldık ama sürekli yatak getir götür zor oldu onu da geçtim kızımda reflü var fakat artık reflü yatağını kullanamıyorum ve bu gece çok kustu tikandi kusarken koltukta yanımda yatiriyordum artık eğimli yerlerden dönüyor güvenemiyorum besigimiz yatak odasında ve yatak odasına geçeceğiz artık soğuk biraz ama 2,6 tog değerli uyku tulumu aldım daha önce hiç kullanmadım bilmiyorum içine normal kıyafetleri giydiriyoruz yine değil mi üstünü örtüyor muyuz tekrar o oda soğuk o yüzden merak ediyorum bilenler bana yardımcı olabilir mi kızım 3 aylık bu arada