Kızlar selam ben Ocak ayında ikiz doğurdum “ilk öğretmenim ailem” uygulamasında herhangi bir şey göremiyorum. Eailem.gov da 10.04.2025tr başvurum var ama birinci olarak girdiğim kızımın bilgileri tam girilmiş ikinci olarak girdiğim kızıma sadece tc ve adı soyadı kayıtlanmış ben dün tekrar başvuru yaptım. Sistemde ikiside devam ediyor olarak görünüyor. Bana mesajda gelmedi. Halkbank’a uğradım mesaj gelmeden bakamayız dediler ama mesaj atmadan giden alanlar varmış.
Sistemde devam ediyor diyip mesajda gelmemesine rağmen parayı alan var mı?