yesmad51 Şubatta doğum yaptım nisanda başvuru yaptım. Bana mesaj gelmedi. Kime neye göre mesaj geliyor mesaj gelmediği halde parasını alan oldu mu ? Çok post açıldı biliyorum ama bu konuyla ilgili net bir cevap göremedim
hayaljm91 yesmad51 valla bende 11 subatta dogum yaptim 16 nisan başvurdum e devlet talep devam ediyor diyor bir uygulama var dediler yükledim odeme listesine basınca tc kimlikli kayıt bulunamamıştır diyor
yagmurum2025 teacherikizannesi ayn bende gitdim yatmamış daha bebeyimde ocak doğumluu nisanda baş vuru yapdm yatmamış daha
1aslhn hayaljm91 bende 30 ocakta doğum yaptım başvurumu nisanda yapmıştım devam ediyor yazıyor. Bahsedilen uygulamaya da baktım çocuklarımı kaydettim ama ödeme listesinde kayıt bulunamadı diyor mesaj da gelmedi yarın gidip sorsam mı bankaya bilemedim . Bazı arkadaşlar mesaj vs gelmediği halde gittim tc ile aldım yazmışlar.