sultan602_ sma comfort ve optipro gaz yaptı bebelac beğenmedi bebelac gold kullanıyorum guzelce içiyor gaz yapmıyor heni doğan döneminde aptamil kullandık 1 ay kadar ama onu içmek istemedi sonrasınra mamayı bıraktık tekrar baslamak zorunda kaldım bebelac golddan memnunum