Sevgili hanımlar iyi aksamlar soru baslıgında da belirttim cocugum 2.5 yaşında ya ben öyle düşünüyorum suanlık bir tanı almadık ama cocugumun dürtüsel bir cocuk oldugunu düşünüyorum psikologlar konu hakkında tam bir tanı vermedi cocugu biraz takip edelim sonra konuşalım dediler cocugun karakteri de olabilirmiş ama ben dürtüsel olduğunu dusunuyorum bu durum hiperaktivite ve dehb alt baslıgında olan bir durummuş bu ornek verirsem duygularını çok aşırılarda yasayan bir cocuk mesela değişik ortamlarda asırı tepki veriyor seviniyor bağırıyor yada istemiyor gibi baska cocukların elinden neye dokunsalar onları cekiyor yada vuruyor sarılmak istiyor kısacası karşılastıgı durumlarda aşırı bir tepki veriyor duygusunu bu sekilde belli ediyor mesela geçen oyun grubuna götürdüm sadece benim cocugum farklıydı.. oyunlar oldu 5 dk oynadı sonra kalktı ortalarda dolandı diğer cocuklara sürekli ya ellerinden bişeyler çekti ya da vurdu aklı hep diğer seylerde oldu artık bu durum beni cok strese sokmaya basladı çünkü rahat durmuyor asla cocugu bu sekilde olup dürtüsel tanısı alan varsa ne yapmam lazım bu düzelirmi cocugu boyle olup da düzelen varmı inanın yormaya basladı..