bebikoluturtle 27 günlük bebeğim ilk banyodan bu yana burnu akıyo tıkanıyo her zaman olmuyo ama rahatlaması için burun aspiretörü kullanmak istiyorum 1 ay dolmadan kullanan varmı nasıl kullandınız
elifozkan bebikoluturtle evet 2.aydan sonra kullanmaya baslamıstım serum fizyolojik sıkıp ardından aspiratorle çekiyordum
deniz2769 bebikoluturtle ilk doğduğu günden beri kullanıyorum doktorumuzun tavsiyesi ile izotonikle açıyorum sonra aspire ediyorum yenidoğanlar ağızdan nefes alamıyor o yüzden burunlarının sürekli açık olması lazım
122322344444 @bebikoluturtle ben ilk 3 aylık süreçte izotonik ve enjektörle yıkadım 3 aydan sonra baby vacburun aspiratörü kullandım
122322344444 @bebikoluturtle izotonikle her zaman yıkayabilirsiniz isterseniz 2 günlük olsun Osman gönülalın videosu var izleyin zaten her burun tıkanınca yıkamak lazım burun tıkalı olunca az uyur emmez o yüzden banyodan banyoya değilde rutin haline getirin burnunu yıkayın