mutlukoala mesela şimdi 9 aylık kızım anne baba dede diyor bizce anlamlı şekilde… büyük kızım 1 yaşında dedeyle başlamıştı çok ağlardı belki ağlamaktan konuşmaya fırsat kalmıyordu bilmiyorum 😅 görümcemin oğlu 3.5 ay küçüktü kızımdan sürekli ağzı dolu konuşurdu ama 3.5 yaşına geldi hala konuşamıyor… büyük kızımın maşallahı var bilmediği kelime yoktur.. büyük insan gibi konuşuyor şu anda… bence şimdi telaş edilecek bir şey yok… siz yine konuşmaya devam edin babası gelince abartılı konuşun aaa baba gelmiş gel babası falan gibi.. 1 yaşında hiç kelimesi olmazsa o zaman bi araştırırsınız ya da doktora gidersiniz