sevolin Ayın ikisinde yolculuk var 12 saatlik yol. Öğlen yemeğini her türlü ayarlarım da sabah kahvaltısında ne yedirsem yolda. Sabah çok erken çıkacaz yola. O saatlerde evde tövbe yediremem bebişim 14 aylık 😘
oylesinebiri__ sevolin pankek yapın yanına meyve peynir zeytin ezmesi filan kahvaltıda ne seviyorsa önü yapın alın yanıniza
Hry-ayhn26 Evde poğaça sandviç tarzı şeyler yapıp saklama kabına koyabilirsiniz meyve suyu tarzı şeyler alabilirsiniz