Kızlar 8 buçuk aylık oğlumun diş etleri şişti çıksın diye beklemedeyim. Ama çocuğun huyu suyu tamamen değişti. Şimdi gülüyor mutlu ise 1 dk sonra ıh ıh mızmızlanmaya başlıyor. Genel ruh hali mutlu güleryüzlü bir çocukken şimdi sürekli ağlama modunda. Maşallah çok iştahlıydı ama sabahtan beri sadece 150 cc lik mama bir yumurta sarısı ve 1 kaşık yoğurt yedi. Az önce sebzeli makarna yaptım sanki yiyecek gibiydi 2 kaşık aldı şimdi ağzını mühürledi sanki. Hiç alışkın değilim bu iştahsız hallerine. Geçer mi bu durum yemeden böyle nasıl olacak bilemiyorum. Sizlerin deneyimleri nasıldı geçiyor mu