_YanakReisinAnnesii sedanurrdemiral kendi ismiyle kayıtlı,bu kadarı yeterli benim için çok mıç mıça gerek yok ☺️
ozlem5494 sedanurrdemiral biz de ilk tanıştığımızda öyle kaydetmişti 14 sene oldu hâlâ aynı 😀 bana da çoğunlukla öyle hitap eder zaten
oylesinebiri__ sedanurrdemiral 26 yasında 😂 ben 20 3 görümcem var diğeri 19 yaşında küçüğü 10 yaşında
Bayancorek sedanurrdemiral ad soyad. Kocam bile ismi ile kayıtlı mıç mıç sevmem öyle saçma sapan kaydetmeyi.
Honki_Ponki sedanurrdemiral İsim soy isim diye kayıtlı Benim kisi Resmiyeti sever kendikeri😁 ama sizin kisi ergenmiş eger iyi anlaşıyorsanız güzel bir hitabla kaydede bilirsiniz
sedanurrdemiral Honki_Ponki ay asko iste aklıma isim gelmiyor ben buraya yazıyorum herkes çok resmi görümcesi ile 😂