Baharoyku Benim kızımda 4. ayına kadar hep 800-1000 gram arasında kilo alıyordu. 5 aylık olduğunda sağlık ocağına boy-kilo kontrolüne götürdüğümde o ay 200 gram almıştı. Çocuk doktoruna götürdüm 2 tane ikiside ek gıdaya başlamam gerektiğini söyledi. Kilosu iyi ama kilo alımı çok az. 5. ay ek gıda için uygun, böyle durumlarda. Gece 1 kere uyanmasından kaynaklı değildir, benim kızımda 2. ayından beri gece 1 kere uyanıyor. Mamadan dolayı belki kilo alamamış olabilir canım.