hepbahar123 ElisaMom_ aynen canım cok da vardı atamadım . Ve aşırı ciğerciyimdir😍 çok özlemiştim yedik valla çok şükür ki bir şey olmadı 🤲🥰😁
hepbahar123 Minikbirprenses komşu da öyle dedi bana . 4 gun önce biz de yedik bize bir sey olmadı yazik eyme atma sakin dedi 😁😁 dış görüntüsü değişik olmasaydi hiv korkmazdım da işte olunca korktum valla yalan yok çkk şükür ki bir sey olmadı
Minikbirprenses hepbahar123 😅bazen poşet yirtiliyor dış görünüşü bir değişik oluyor oylemiydi sizinki acaba genede yaptigimiz doğrumu emin değilim tabi ama biz yemistik 😅