sdrnaz özellikle genel aneztezi istedim çünkü spinal de doğum sonrası çevremde bel omurga ağrısı kalmış 25 26 yaşındaki arkadaşlarım bel fıtığı olmuştu. İlk kalkış zordu ama hemsirem çok yardımcı oldu, 2. Zor olan karına bastırma olayı 2 kez yaptılar canım çıktı bağırdım çığlık attım. İlk ayağa kalktiktan sonra diğer kalkislar kolaydı tek başıma kalkıyordum. Aneztisinin etkisiyle karnım ağrıyor diye sayıklamışım ağrı kesici vurmuşlar. Diğer 1 hafta ağrım yoktu ama dikislerimin başında ve sonunda yanma hissi vardı her akşam ağrı kesici vuruldum ama tek başıma oturup kalkıyordum geziyordum emziriyordum. 8. Gün evimi süpürdüm 😅 genel olarak pozitif gecti ☺️sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰bende ne doğum öncesi nede sonrasıda sonda takılmadı bez takmışlardi ben rahat edemedim kendim wc oturdum