sebur Kızlar fazla miktarda süt var evde lor peyniri yapsam dondurucuda saklasam olur mu bebisim için? Ayriyetten bide suyunu dondurucuda saklasam ne kadar süre durur? Biz 6 aylığız tadım aşamasındayız şimdilik pek veremem ama
obobok sebur eğer gerçek lor yapacaksanız olur tabiki. Bende peyniraltı suyunu buz küplerine koyup herşeyşnr katıyordum :) süt kesiği yapmayın yanlıslıkla :)